ІГРИ
Спрінт
Грає три учасника . Перший гравець пробігає повне коло, віддає естафетну паличку наступному гравцеві. Наступний гравець так само пробігає коло і віддає третьому . Третій, пробігши коло, залишає паличку біля своєї кеглі та біжить в центр за кеглею, мішечком або тарілкою.
Офіціант
Перший учасник тримає однією рукою тарілку (фрізбі). Тримаючи іншу руку за спиною, він пробігає повне коло, віддає тарілку наступному гравцю. Наступний гравець пробігає повне коло, залишає все біля своєї кеглі (так, щоб нічого з неї не випало! ), а потім забігає в центр. Якщо щось випадає з тарілки гравець зупиняється, кладе все на тарілку і продовжує гру.
В тарілці лежить тенісний м’ячик та стоїть одноразовий стаканчик.
Влучити в відро
Вся команда стоїть на лінії. По черзі кожний учасник кидає мішечок в відро, яке капітан тримає в руках і рухає, щоб учасник попав у відро. Капітан стоїть у центрі квадрата . Мета — якомога більше разів влучити мішечком у відро .
Кулька між долонями
Два учасника однією долонею притискають кульку один до одного і біжать вдвох з кулькою повне коло. Один забігає в центр (без кульки).
Краплина
Грає два учасника . Перший учасник кладе на кожне плече мішечок і тримає витягнуті руки над головою. Стиснувши долоні одна до одної, він пробігає повне коло; другий робить теж саме. Перед тим, як забігти в центр, другий гравець має залишити мішечки біля своєї кеглі.
Ближче до цілі
Грає один учасник. Він стає спиною до центру і кидає мішечок найближче до центральної кеглі. Хто ближче кинув, той і має більше балів. Якщо гравець збив кеглю, він не отримає нічого.
Прохід команди через гімнастичне кільце
Команда стає в одну лінію. Починаючи з останнього учасника (який стоїть найдалі від кеглі своєї команди), кожен по черзі має просунутись через гімнастичне кільце, при цьому не розриваючи рук. Останній учасник, який просунувся через кільце, залишає його біля кеглі, пробігає коло і забігає в центр .
Гра «Тунель»
Грає двоє учасників. Між кеглями стоїть 4 гімнастичних кільця. Учасник з запаленою свічкою (або без свічки в залежності від вітру), намагаючись не загасити її, пробігає через всі кільця і віддає свічку наступному учаснику . Наступний біжить також через кільця (зі свічкою), а потім в центр квадрату за кеглею. Команда , у якого свічка згасне, вибуває .
Рибак
Один учасник від команди тримає паличку, до якої прив’язана нитка, на кінці якої рибка . По сигналу учасник намотує нитку на паличку. Як тільки рибка торкнулася до палички, учасник залишає паличку і біжить в центр.